Yüz Mezoterapisi beautemaster 25 Kasım 2021

Yüz Mezoterapisi

Yüzümüz yaşlanma belirtilerinin belki de en çok kendini gösterdiği bölgelerin başında gelir. Yukarıdan aşağıya doğru yaşlanan ciltte yaş almaya bağlı olarak kollajen üretimi azalır akabinde de cilt sorunları kendini göstermeye başlar. Cilt, zamanla elastikiyetini kaybetmeye, cildimizde bulunan bağ dokular zayıflamaya başlar; akabinde de cildimiz gevşemeye meyilli hale gelir. Bu deformasyonlara ek olarak cildin yapı taşı diyebileceğimiz kollajen üretimi azaldığı için cildimiz canlı, parlak ve gergin kalabilmek için daha fazla bakıma, minerallere ve vitaminlere ihtiyaç duyar.

Yüz mezoterapisi veya bilinen bir diğer adıyla mezolift, cildimizin ihtiyaç duyduğu vitaminler, mineraller, antioksidanlar, enzimleri içerisinde barındıran etkin bir cilt gençleştirme uygulamasıdır. Yüz güldüren etkin sonuçlar aldığımız mezolift uygulamasında amaç; cilde ihtiyaç duyduğu bakımı düzenli olarak sağlayarak cildimizin daha güzel genç almasına yardımcı olmak dahası yaşının en iyisini görünmesini sağlamaktır.

Mezoterapi nedir?

Mezoterapi uygulaması bir enjeksiyon işlemidir. Vitaminler, mineraller, enzimler, antioksidanlar, aminoasitler ve daha pek çok bileşenin tekil ya da özel bir karışım halinde ilgili bölgeye uygulanması işlemidir. Mezoterapi uygulaması, özel ince uçlu iğnelerle yapılan bir enjeksiyon işlemidir. Uygulama süresi boyunca hastalar için neredeyse ağrısız ve sızısız bir işlem diyebileceğimiz mezoterapi uygulaması; cilde, saçlara, yüze güvenle uygulanabilmektedir.

Yüz mezoterapisi nedir?

Yüz mezoterapisi ya da bilinen yaygın adıyla mezolift, adından da anlaşılacağı üzere ciltte liftin etkisi yaratan bir cilt gençleştirme uygulamasıdır. Yüz mezoterapisi uygulamasında amaç, cilt yaşlandıkça ciltte azalan hyaluronik asidi, vitaminleri, mineralleri yerine koymak cildin kollajen ihtiyacını desteklemek dahası cildin güzel yaş almasını sağlamaktır. Yüz mezoterapisi uygulaması da tıpkı diğer mezoterapi uygulamalarında olduğu gibi özel ince uçlu mezoterapi iğneleriyle yüze uygulanan bir işlemdir. İşlem neredeyse ağrısız ve sızısız diyebileceğimiz konforda tamamlanır. Uygulamadan hemen sonra aşırı güneş ışığına maruz kalmamak koşuluyla hastalarımız güvenle, rahatlıkla sosyal yaşamlarına dönebilir, günlük rutinlerine devam edebilirler. Uygulamanın herhangi bir iyileşme süresi yoktur. Yüz mezoterapisi, pek çok ameliyatsız estetik işlemle kombine yapılıp cilt üzerindeki etkinliği artırılabileceği gibi tekil olarak da uygulanmaktadır. Cildin ihtiyaç duyduğu bakımı sağlamaya yönelik, kişinin ihtiyaçlarına göre hazırlanan özel mezoterapi karışımlarının ortalama 20 – 30 dakikada cilde uygulanmasıyla yapılan yüz mezoterapisi uygulamasında yüksek hasta memnuniyeti sağlanmaktadır.

Yüz mezoterapisi veya bilinen bir diğer adıyla mezolift hakkında 5 soru, 5 cevap;

Yüz mezoterapisi cildin gençleştirilmesinde, gerginleştirilmesinde daha parlak ve canlı bir görünüm kazandırılmasında etkin rol oynar. Bununla birlikte cilt tonu eşitsizliklerinin giderilmesine yardımcı olur. Cildinde mat, donuk bir görünüme sahip cilt gevşemelerinden şikayetçi olan ve cilt tonu eşitsizliğinden muzdarip kadın erkekler, yüz mezoterapisi (mezolift) için uygun birer adaydır.

Etkin bir cilt gençleştirme uygulaması olan yüz mezoterapisinde seans sayıları hastadan hastaya değişmektedir. Kişinin cildinin durumuna konsültasyon muayenesi esnasında seans sayıları belirlenir. Bununla birlikte ortalama 2 ila 4 seanslık uygulamalar ciltte büyük farklar yaratmaktadır. Ancak unutulmamalıdır ki cilt yaşayan bir dokudur. Dolayısıyla cilt yaş almaya devam ettiği sürece belirli aralıklarla yüz mezoterapisi uygulamasının da yenilenmesi gerekir.

Yüz mezoterapisi uygulaması; birden fazla mineral, vitamin, antioksidan, enzimler, peptitler ve aminoasitlerden oluşan özel bileşenlerdir. Hali hazırda bu saydığımız her bir etken maddeye cildimiz, güzel yaş almak için ihtiyaç duyar. Bu maddeler cildimizin temel ihtiyaçları arasında bulunan maddelerdir. Cilde yararları kanıtlanmış olmakla birlikte bilinen ağır herhangi bir yan etkileri bulunmamaktadır.

Uygulama, özel ince uçlu mezoterapi iğneleriyle yapılır. Neredeyse ağrısız ve acısız diyebileceğimiz bir uygulama olan yüz mezoterapisi uygulamasında ihtiyaç halinde hastalara uygulama öncesi anestetik uygulanmakla birlikte çoğu zaman anestetiklere ihtiyaç duyulmamaktadır.

Uygulamanın birçok avantajı bulunmaktadır. Bunlar arasında ilki ve belki de en önemlisi; kişinin güzel yaş almasını sağlamaktır. Yüz mezoterapisi uygulamasında cildin ihtiyaç duyduğu vitaminler, mineraller, hyaluronik asit ve antioksidanlar cilde verilerek cilt beslenir. Cildin kollajen üretimi desteklenir dahası ciltteki bağ doku güçlendirilerek ciltte lifting etkisi yaratılır.

Yüz mezoterapisi uygulaması konforlu bir o kadar da güvenilir ve etkin bir uygulamadır. Gerek işlemin kısa sürede tamamlanması gerekse iyileşme süresi olmaması nedeniyle cildinde yaş almanın etkilerini hissetmeye başlayan pek çok kadın ve erkek tarafından her geçen gün daha da tercih edilen yüz mezoterapisi uygulaması, güzel yaş almak, yaşının en iyisi görünmek isteyenler için ideal ameliyatsız estetik uygulamalardan biridir.

Siz de bugün kendiniz için harekete geçmek istiyor ve güzel yaş almak için bir adım atmak istiyorsanız yüz mezoterapisi için kliniğimize başvurup uzmanlarımızdan detaylı bilgi alarak yaz mezoterapisi randevunuzu oluşturabilirsiniz.

Yaşınızın en iyisi görünmek için bugün siz de harekete geçin.