Dermapen Tedavisi beautemaster 25 Kasım 2021

Dermapen Tedavisi

Cildimiz yaşayan bir dokudur dolayısıyla yaş aldıkça pek çok deformasyona uğramaya meyillidir. Bununla birlikte düzensiz beslenme, aşırı güneş ışığına maruz kalma, yanlış cilt bakım ürünlerinin kullanımı veya genetik faktörlerden kaynaklı geniş gözenekler cildimizin her geçen gün daha da deformasyona uğramasına neden olur. Bununla birlikte yaş almaya bağlı olarak özellikle 30’lu yaşlardan itibaren azalmaya başlayan kollajen üretimi nedeniyle cildimiz kendini önceki yıllarda olduğu gibi etkin şekilde onaramaz ve elastikiyetini kaybetmeye başlar. Cildin elastikiyetini kaybetmesi çoğu zaman beraberinde ince kırışıklıkları, müdahale edilmediği takdirde de cilt gevşemelerini getirir.

Söz konusu cilt gençleştirme ve cildin ihtiyaç duyduğu bakım olduğunda günümüzde birçok tedavi olmakla birlikte artık klasikleşen ve yüz güldüren sonuçlar aldığımız Dermapen uygulaması, hâlâ yetkinliğini korumaktadır.

Dermapen uygulaması, etkin bir cilt gençleştirme uygulamasıdır. Adını, işlem esnasında kullanılan kalem formundaki özel cihazdan alan Dermapen uygulamasında amaç; ciltte kontrollü hasar yaratarak cildin kendini onarmasını sağlamak ve akabinde daha genç bir cilt görünümü elde etmektir. Dermapen uygulamasının ciltte kontrollü hasar yaratması akabinde tetiklenen kollajen üretimi, cildin kendini yenilemesinin başlıca etkenidir.

Uygulamadan hemen sonra işlem alanında hafif kızarıklık olmakla birlikte Dermapen uygulaması için kısmi olarak iyileşme süreci gerektirmeyen bir uygulamadır diyebiliriz. Ortalama 30 – 35 dakikalık bir işlem olan Dermapen uygulaması sonrasında güneş ışınlarından cildi korumak kaydıyla sosyal hayata dönülebilmektedir.

Günümüzde pek çok cilt gençleştirme uygulaması protokolleri cilt soyma aşaması da içermektedir. Dermapen uygulamasında diğer cilt gençleştirme ve onarım uygulamalarından farklı olarak herhangi bir soyma işlemi bulunmamaktadır. Bu nedenle özellikle özellikle yüksek yaşam temposuna sahip ve bireysel bakımı için kısıtlı zaman ayırabilen kadın ve erkekler tarafından sıklıkla tercih edilmektedir.

Dermapen uygulaması, seanslar halinde yapılan bir uygulamadır. İşlemin seans sayıları hastadan hastaya değişiklik göstermekle birlikte çoğu cilt sorunu için ortalama 2 ila 4 seanslık tedavi protokolleri yeterli olmaktadır.

Etkin cilt gençleştirme uygulaması Dermapen
ile ilgili 5 soru, 5 cevap;

Uygulamada kontrollü olarak cilt yüzeyinde mikro kanallar açıldığı için işleme başlamadan önce cilt yüzeyinin temiz olması oldukça önem arz eder. Bu nedenle işlem öncesinde cilt; makyajdan, kirden ve ölü deriden özel solüsyonlarla arındılır. Bu arındırma işlemi sonrasında uygulamaya da adını veren özel dermapen kalemiyle işleme başlanır. Kalemin ucundaki özel mikro iğneciklerin cilt yüzeyinde mekanik hareketler gezdirilmesiyle ciltte mikro kanallar açılır. Bu kanallar, uygulama esnasında cilde uygulanacak bileşenlerin cilt tarafından daha fazla emilmesini sağlar. Bunun yanı sıra ciltteki fibroblast hücrelerini uyararak ciltteki kollajen üretimini tetikler. Ciltte mikro kanal açılma işlemi tamamlandıktan sonra cildin ihtiyaç duyduğu bakımı içeren özel solüsyonlar veya kremler cilde uygulanır. Bu uygulamalar hastanın ihtiyaçlarına göre belirlendiği için hastadan hastaya farklılık gösterebilmektedir.

Uygulamanın süresi ortalama 20 – 30 dakika olmakla birlikte gerek işlem öncesi uygulamanın vereceği olası ağrıyı azaltmak için kullanılan kremler etki etmesi gerekse  işlem sonrası cildi yatıştırmak için kullanılacak solüsyon veya kremler nedeniyle bu uygulama için hastaların 1-2 saatlerini ayırmaları gerekmektedir.

Mikroneedling de denilen özel ince uçlu mikro iğnelerle ciltte kontrollü hasar yaratılarak cildin kendini onarmasını sağlayan Dermapen uygulaması neredeyse ağrısız ve acısız bir uygulamadır. İşlemden önce uygulama alanına lokal olarak uygulanan anestetikler sayesinde hastalar işlem boyunca sadece hafif bir rahatsızlık hissi duyarlar.  Bunun dışında herhangi bir ağrı veya acı hissetmezler.

Dermapen uygulamasında cilt yüzeyinde mikro iğnelerle mikro kanallar açılır. Ciltte kontrollü hasar yaratılarak cildin kendini onarması beklenir. Dolayısıyla işlem sonrasında cildin yatışmaya ihtiyacı vardır. Bu nedenle dermapen uygulaması başka herhangi bir bir cilt yenileme veya cilt bakımı ile kombine şekilde uygulanamaz.

Etkin bir cilt yenileme uygulaması olan dermapen işlemi birçok cilt problemi için etkin çözüm sunmaktadır. Sivilce izleri, yaş almaya bağlı olarak oluşan ince kırışıklıklar, yaşlılık lekeleri, aşırı güneş ışığına maruz kalmanın sonucu olarak ortaya çıkan güneş lekeleri, cilt tonu eşitsizlikleri ve akne izleri, dermapen uygulamasına sıklıkla ihtiyaç duyulan cilt problemlerinin başlıcalarıdır.

Dermapen uygulaması, güvenilir ve konforlu bir işlem olmakla birlikte mutlaka alanında yetkin bir hekim tarafından yapılması gereken bir işlemdir. Uygulamadan sonra cilt yüzeyinde oluşan hafifi kızarıklık beklenen bir durum olmakla birlikte olası bir reaksiyonda hekimin müdahalesi elzemdir. Uzun yıllardır etkin bir şekilde cilt yenilemede kullanılan dermapen uygulamasıyla siz de cildinizde ortaya çıkan pek çok problemi geride bırakarak daha canlı, parlak ve cilt sorunlarından arındırılmış bir cilde sahip olabilirsiniz.

Uygulama ile ilgili detaylı bilgi ve randevu için klinik iletişim numaralarımızdan veya sosyal medya hesaplarımızdan bize ulaşabilirsiniz.

Doğru hasta seçimi ve kişiye özel tedavi protokolü ile ortalama 10 yaş daha genç bir görünüm elde edilmesine yardımcı olan güvenilir, konforlu ve yüksek hasta memnuniyeti sağlanan 6D Star Askı Uygulaması ile zaman ilerlese dahi daha genç bir görünüme kavuşmak veya bu görünümü korumak mümkündür.

6D Star Askı Uygulaması ile ilgili detaylı bilgi ve randevu için klinik iletişim numaralarımızdan veya sosyal medya hesaplarımızdan bizlere ulaşabilir; merak ettiğiniz soruları uzmanlarımıza sorarak 6D Star Askı Uygulaması uygulaması için randevunuzu oluşturabilirsiniz.

Unutmayın! Küçük bir dokunuşla, siz de daha genç ve dinamik bir görünüme, daha belirgin bir yüz ovaline sahip olabilirsiniz. Güvenilir ve konforlu bir uygulama olan 6D Star Askı Uygulaması ile ortalama 10 yaş daha genç görünmek için hemen bugün, kendiniz için harekete geçin.